√ 666+ Kata Kata Bahasa Jawa Cinta, Gokil, Lucu, dan Romantis [NEW]

Kata kata bahasa jawa – Pada kesempatan kali ini akan membahas tentang kata kata bahasa jawa kuno, cinta, gokil, romantis, dan lucu. Kurang lebih ya sekitar 300+ kata kata bahasa yang dari gokil sampai romantis.

Begitu terkenalnya bahasa daerah salah satu ini menjadikan banyak dari luar daerah belajar bahasa jawa. Selain itu juga masyarakat jawa yang dikenal sopan santun dan ramah kepada siapapun, hal ini menjadi salah satu nilai plus.

Bahasa jawa juga memiliki beberapa tingkatan atau lebih jelasnya penggunaan bahasa antara teman sebaya dan orang tua juga berbeda ketika berbicara. Sehingga anak kecil di jawa sudah diajarkan tata krama dengan orang lain, tujuannya supaya ketika sudah dewasa memiliki akhlak yang baik kepada siapapun.

Disamping kata kata bahasa jawa juga terdapat kata kata bijak, kata kata mutiara jawa yang isinya sebagai pengingat, nasehat, atau petuah. Oke langsung saja simak ulasan dibawah ini.

Kata Bijak Bahasa Jawa

“Otot kawat balung wesi, kerjo seng semangat golek rekeki”

“Sopo seng nandur iyo kui bakal seng manen hasile”
(siapa yang menanam iya itu yang akan memanen hasilnya)

“Yen lagi rekoso ojo ngersulo, lakon ono lan donga’no wae luwih becik”

“Nek wes biso ngaji kitab suci aja lali anggone ngaji diri”

“Senajan durung bener sing penting wis usaha tumindak sing bener”

“Witing tresno jalaran soko kulino, witing mulyo jalaran wani rekoso”

“Ojo pisan-pisan tinggal nyolong playu”
(Jangan pernah sekali-kali meninggalkan tanggung jawab)

“Abot entheng kuwi saka penggawene dhewe”
(Berat dan ringannya kehidupan tergantung dari diri manusia itu sendiri)

“Urip kang utama, mateni kang sempurna”
(Selama hidup kita melakukan perbuatan baik maka kita akan menemukan kebahagiaan pada kehidupan selanjutnya)

“Ora kabeh uwong kui seneng karo apa sing dewe lakoni. Ora popo, seng penting dewe niate apik lan nglakoni seng bener”

“Luwih pantes diajeni wong wani urip tinimbang wani mati yen wani urip kudu kuat yen wani mati bisa mung kerono nekat”

“Kadang niat apek ora mesti di tanggepi wong liyo apik, sante lan kalem wae”

“tenangna pikirmu ayemna atimu gusti Allah mboten sare”

“Ono 4 mahkluk neng dunia iki seng bisa ngilang sewaktu-waktu, 1 Malaikat, 2 Setan, 3 Jin, 4 lan wong seng utang ra nyaur”

“Ojo dumeh, ojo nylenenh, ojo gersulo, ojo suloyo, lan rasah neko-neko”

“Wong menang kui wong seng bisa ngasorake priyanggane dewe”
(pemenang iaah orang yang bisa mengalahkan dirinya sendiri)

“Alam ora bakal iso dilawan, Awu seng sumebar iki sejatine berkah Gusti kanggo njaga kasuburan bumi jawa iki. Mulo ayo podo disyukuri wae”

“Ambyar, nalikane keadaan cinta diarep-arep naning nyatane bertolak belakang”

“Ojo obah yen atimu kemranyah, aluwung meneng nganti atimu lerem”

“Urip iku koyo wong balap karung, ono kesimpret, ono jungkel, naming yo tetep kudu tangi an mlayu meneh, Ora oleh mutung!!”

Kata Kata Bahasa Jawa Gokil

“Rasah ngaku konco kentel yen pas owor aku atimu iseng seneng grundel”

“Aku uwes ora nakal tapi nek diajak yo iseh gelem”

“Liyane podo nyanyi AKAD aku tak nyanyi DI TINGGAL RABI”

“Asline aku yo kudu nangis tapi wedi enggko nek umbelku metu”

“Seng Ngelingke traweh bakal kalah karo seng ngajak traweh bareng”

“Arep diomongno apa maneh, deweke ora bakal dadi siji, kowe neng kono aku neng kene, senajano atiku milih kowe”

“Seng ngaji wae ora dijamin mlebu surgo, Lha sing ora ngaji ojo ngimpi le”

“Nikah niku namung kaleh syarate, Kaleh sinten??”

“Aja percoyo marang omongane jarkoni, kakean ngujar ora iso nglakoni”

“Seng apik atine karo apik raine kuwi ono, ono seng duwe”

“Tenang wae, kabeh kuwi wes ono wektune, tapi yo emboh kapan kui”

“Jarene sih, nyong ganteng. Tapi sayang jarang waras, lah, genah gemblungane kowe kui seng marai ganteng”

“Kowe ojo dadi pengecut koyo upil seng umpetan neng ngisor meja”

“ADAM & HAWA, ROMEO & JULIET, RAMA & SINTA, Terus Aku karo Sopo”

“Sirahku ngelu separo, opo kui gejala-gejala arep sugih ya”

“Urripmu Ruwet koyo oreo panganan gari mangan ndadak (diputer, dijilat, dicelupke)”

“Nalikane seneng podo lali kabeh, tapi lek pas susah podo takon posisi”

“Tulang rusukku neng endi yo, tek goleki ngalor ngidul, ngetan ngulon kok yo ora ketemu”

“Di read tok kui iseh biasa wae, daripada langsung di end chat sakdurunge diwoco”

“KOPERASI< komunitas pecinta rondo anak siji”

“Ayo ngopi, engko tak ceritani rondo-rondo anyaran”

“Kentekan foto mergo kurang piknik”

“Seng kerep nikung pacare wong kudune di hukum berat. Keno pasal penghilangan jodoh secara paksa”

“Hawane kok panas banget, rasane koyo krungu kabar mantan pacar, Nyemplung neng kedung”

“Mentri seng ngurusi jomblo kok ora ono ki?? Padahal kui devisa negara seng melimpah seng kudune di lindungi”

Kata Kata Bahasa Jawa Cinta

“Iseh tetep iso wae bertahan karo wong seng nglarani kowe? Kuwi jenenge sayang? Opo ora iso golek seng luwih soko kuwi?”

“Ra kepetuk sak wetoro rasane pengen weruh sliramu”
(Tidak berjumpa sebentar saja, aku ingin selalu berjumpa denganmu)

“Simple wae, nek dekne nikung, puter balik, tabrak soko ngarep”

“Ojo tresno mergo rupo, rupo iso tuwo, ojo treno mergo bondo, bondo iso sudo, ojo tresno mergo pangkat, pangkat iso dipecat, resno iku mergo ati ora bakal owah tekane mati”

“Ojo susuah yen karepanmu durung keturutan, urip kui ora mung seneng luwih becik mburu ayem, lan ayeme ati kui dunumuning jatidiri, ikhlas lan taat dumateng hangyang sukno, tansah iling sangkan paraning dumadi”

“Tresno kui udu nggo dolanan, kabeh mau amargo kahanan”

“Ojo ngasi kowe ngapusi aku, opo maneh gur gawe dolanan karo hubungan awak dewe”

“Cie seng arep malam mingguan, neng ngumah wae, tapi wes rapi”

“Ngentukne jui angel, mempertahanke kui luwih angel, ngeculne kui adoh luwih angel”

“Nek kowe terus meratapi seng wes milih lungo, kowe ora mung kelangan de’e naming yo kelangan awakmu barang”

“Mergo seng gaweane ngenei soklat mesti bakal kalah karo seng ngenehi seperangkat alat solat”

“Tresnomu koyo rumah makan padang akeh cabange!!?”

“Mbok’e aku tak budal kerjo, dongakno anakmu iki entok jodoh sing biso awet nganti saklawase urip”

“Biasane wong seng selingkuh kuwi dadi apik lan luwih romantis”

“Cinta kui ddu perkoro kerepe kowe ngucapne, tapi sepiro akehe kowe seng mbok buktekne neng dekne”

“Dudu cinta nek ora cemburu, naming dudu cinta barang nek gaweane ngalarani”

“Akeh coro gawe kowe bahagia, salah sijine ngeculne wong seng mbok nyiak-nyiakke kowe”

“Mergo lanangan seng apek kuwi seng iso nggawe wedokane ngeroso beruntung terus nduweni lanange”

“Atiku nelongso nalikane ditinggal marang sliramu”

“Birunya cinta, birune wes entek, cintane kandas”

Kata Kata Bahasa Jawa Halus

“Pasrah marang pangeran iku ora ateges ora gelem nyambut gawe, naning percaya yen pangeran kui Maha Kuasa, Dene hasil orane apa kang kita tuju kuwi saka karsaning pangeran”

“Urip iku terus mlaku bebarengan karo wektu sing bisa gawe lakumu supaya apik nasibmu”

“Kadang mripat iso wae kleru ndelok, kuping iso salah ngerungu, lambe iso salah ngomong, tapi ati lan perasaanmu iku ora bakal iso salah lan di pausi”

“Lamun ana jaman ora kepenak, sira ajalali nyuwun pangapura marang pangeraniro, jalaran pangeraniro bakal aweh pitedah”

“Sampun ndalu wayahipun sare, noto ati, noto pikir, noto bantal noto guling nyelehke awak”

“Manungsa gur ngunduh wohing pakerti”

“Sugeng siang lan sugeng makaryo”

“Kawula namung saderma, mobah-mosik hyang sukmo”

“Sabar niku ingaran mustikaning laku”
(Bertingkah laku dengan mengedepankan kesabaran itu ibarat sebuah hal yang snagat indah dalam sebuah kehidupan)

“Tansah ajeg mesu budi lan raga nganggo coro ngurangi mangan lan turu”
(Kurangi makan & tidur yang berlebihan suapaya kesehatan kita senantiasa terjaga)

“Mboten angsal nglarani”
(Tidak boleh menyakiti orang lain)

“Bocah ingkang sawangane alim mboten pesti alim sanget, kadang enggeh usil nyalahi garwone rencange”

“Nek ora mikir konco kowe wes tak antemi”
(Kalau bukan teman kamu sudah saya hajar)

“Mados sampurnaning urip lahir batin lan mados kusumpurnaning pati”
(Kita bertanggung jawab untuk mencari kesejahteraan hidup di dunia dan akhirat)

Kata Kata Bahasa Jawa Lucu

“Sesok tak tumbaske cakram rem ben cangkemu ora blong”

“Nyawang fotomu seger tenan koyo soto segeer, Mbok Giyem, Boyolali”

“Nek pacarmu ora gelem pasang fotomu, paling yo wonge isin karo raimu”

“Bojo ki asline awet sing biasa-biasa, mergone ayu ki paling mentok yo 20 tahun wes bakal ilang ayune. La bojo seng biasa, mbok sampek tuek yo tetep biasa”

“Ora semang sepaneng, mending di gawe seneng-seneng wae”

“Mending alon-alon naming seng penting move on”

“Ku ki kon ngerteni kowe terus?? Rumangsamu aku padakke CCTV po piye?”

“Urip di paido, mati di tangisi, waras di larani”

“Wong jowo kui pancen jos,
Bensin dadi bengsing
Coklat dadi soklat
Sayur dadi jangan
Mobil dadi montor
Utang dadi lali”

“Iso tak titeni, mesti watu nek dicokot mesti atos”

“Ganteng sak cukupe wae, engko nek keluwihen malah dadi serigala”

“Bermimpilah setinggi langit, bila kamu terjatuh, berarti turumu kurang nengah”

“Kudu semangat, senajan ora ono seng ngomong, cemmungut sayang”

“Elek yo ben seng penting iso marai kangen”

“Timbang mumet mangan sego goreng wae”

“Dadi kowe ngiri mbekaku? Yo wes lah aku tak ngalah, aku tak nganan wae”

“Gak usah terlalu ngumbar kemesraan neng sosmed, nek putus lak meng gur di guyu wong tok”

“Ono sapi keli nang progo tulung ati iki dijogo”

“Nyong wes pernah sugih tapi gur sedina pas gajian!!”

“Urip kui koyo kopi yen gek iso nikmati rasane pahit”

“Guyonanmu dilebokno ati, berati dolanmu kurang adoh, mulehu kurang isuk, tur kancamu kurang akeh”

“Ora usah mikir omongane wong liyo, wong liyo wae nek ngomong yo ora tau mikir kok”

“Dosa paling menyedihkan kuwi DOSAMBAT ora nduwe duit”

“Kalah bondo kalah rupo ora opo-opo seng penting menang dowo gede lan tur dowo”

“Aku ki yo wes tahu sugih, tapi mung sedino, kuwi yo pas bayaran, mari ngono gawe nutup utang”

Kata Bijak Bahasa Jawa Kromo Inggil

“Ambeg utomo, andap asor”
(Selalumenjadi yang utama namun selalu rendah hati)

“Alam iki sjatineng Guru”
(Alam ialah guru yang sejati)

“Ajambedakna marang sapadha-pada”
(Hargai perbedaan, jangan membedak-bedakan sesama manusia)

“Sura dira jayadiningrat, lebur dening pangastuti”
(Semua sifat keras hati, picik, angkara murka, Cuma bisa dikalahkan dengan sikap bijak, lembut hati dan sabar)

“Datan serik lamun ketaman, datan sisah lamun kelangan”
(Jangan mudah sakit hati manakala musibah menipa diri, jangan sedih manakala kehilangan sesuatu)

“Aja Ketungkul marang kalungguhan, kadoyan lan kemareman”
(Janganlah terobsesi atau terkungkung sama keinginan buat memperoleh kedudukan kebendaan dan kepuasan duniawi)

“Olo tanpo rupo yen tumandang amung sedelok”
(Tiap kesusahan, keburukan, dan masalah lainnya apabila dijalani dengan senang hati maka akan hanya terasa sebentar saja)

“Aja milik barang kang melok, aja mangro mundak kendo”
(Jangan tergiur sama yang nampak mewah, cantik, dan indah, jangan berpikir mendua supaya tidak kendor niat dan kendor semangat)

“Tega larane, ora tego patine”
(Berani buat menyakiti seseorang tetapi hanya untuk niat memperbaiki bukan merusaknya)

“Ojo seneng agawe susahe liyan, opo alane gawe seneng liyan”
(Jangan suka membuat orang lain bersusah dan tidak ada buruknya membuat bahagia orang lain)

“Sak apik-apike wong iku yen aweh pitulung kanti cara dedhemitan”
(Sebaik-baiknya manusia itu yang memberikan pertolongan secara sembunyi-sembunyi)

“Aja wathon ngomong neng yen ngomong sing gawe waton”
(Jangan hanya bicara saja, tetapi bicara bisa dibuktikan juga)

“Wong tuo ingkang ora gelem mamulung marang putra wayahe, iku dudu wong tuo”
(Orang tua yang tidak mau mendidik anak cucunya itu tak pantas disebut orang tua)

“Kebo lumupat ing palang”
(Pemimpin yang melanggar aturan yang dibuat sendiri)

“Marang gawro kang rujuk gendhon rukun sekarone”
(Suami & istri harus saling rukun satu sama lainnya)

“Negoro mawa tata, desa mawa cara”
(Setiap negara/wilayah itu mempunyai adat/ kebiasaan/ budaya/ sifat/ aturan yang berbeda antara sama yang lainnya)

Kata Kata Cinta Bahasa Jawa

“Senajan saiki sliramu wes lali karo aku, nanging aku ora bakal biso lali marang sliramu cah ayu”

“Wes kadung jero roso kangen iki marang manis esemanmu abang lambemu koyok manggis sak juing”

“Dadio pasangan seng iso gawe pasanganmu lali marang masa lalune, mergo wes kadung nyaman tenan karo kowe”

“Lungo ninggalke kowe kui loro yak, luweh loro lunggo ninggal kowe naning kowene malah menengke wae”

“Nalikane pas lagi karo aku, ojo bahas masa lalu yo, ncen ketokke aku ki ora popo, naming lorone kui jan ra kiro-kiro”

“Yen tak sawang-sawang mripatku ora gelem pedot seko pandanganmu”

“Ora kepetuk sak wetoro rasane pengen weruh sliramu”

“Tresno kui kadang koyok criping telo, iso ajur nek lek nggowo ora ngatoi-ati”

“Aja obah yan atimu lagi kemranyah, luwung meneng kanti atimu lerem”

“Tresno kui ora dadi patokan seko ganteng, ayune rupamu, akehe bondomu, lan opo penggaweanmu”

“Aku ora bisa adoh soko awakmu, amergo aku iki abot ninggalke awakmu, iki lo seng jenenge sayang temenan”

“Wedok kuwi ayu ora di delok seko putihe kulite, ayune raine, lan hudu seko kuru lan lemune awake”

“Omah-omah kuwi urusan abot, ora meng masalah nang KUA utowo nyewo tukang rias, Omah-omah iku gawe sak lawase”

“Mending jujur senajan ngelarani ati, tinimbang munafik jebule tukang ngapusi”

“Nek wes dilarani wong liyo, oraperlu ngalarani awakmu dewe, nek kowe ora di sayang wong lyo, sak ora-orane kowe sayang marang awakmu dewe”

“Aku tresno marang kowe sak lawase”

“Sabendino nahan kangen wae biso, mosok nahan ngeleh sedino gak iso”

“Jomblo kuwi kudu kreatif, senajan ora nduwe pacar tetep bisa malam mingguan”

“Tenang waekabeh kuwi wes ana wektune dewe-dewe”

“Aku anane yo koyo ngene, nek kowe ora trima ya kono golek liyane wae”

“Bukane ora duwe pacar, mung lagi ora kepingin pacaran wae”

Kata Kata Bahasa Jawa Dan Artinya

“Mantan seng iseh apik karo kowe kui durung tentu mantanmu iseh sayang karo kowe, iso wae mantanmu wes move on sak move on ne!!”
(mantan yang masih baik sama kamu itu belum, dia masih sayang kamu, bisa jadi dia sudah moveon se move on nya)

“Ojo buru menange dewe”
(Jangan mencari menang sendiri)

“Ngudi laku utama kanti sentosa ing budi”
(menghayati perilaku mulia dengan budi pekerti luhur)

“LORO, Merupakan sebuah kata yang berasal dari bahasa jawa yang mempunyai dua arti, yakni Angka dua & Sakit Mengapa?? Karena di Dua in itu sakit”

“Bila sudah mantab menikahlah, bilsa sudah mantan tinggalkanlah”

“Jeroning ati kangenku setengah mati marang sliramu”
(Di dalam hati aku sangat rindu sampai setengah mati sama kamu)

“Nelongso ati iki ditinggal sliramu”
(Terluka hati ini ditinggalkan sama kamu)

“Nanging ora ateges gampang pepes kentekan pengarep-arep”
(Akan tetapi tidak berarti lalu kita mudah kehilangan perngharapan)

“Gusti paring dalan kanggo wong seng gelem ndalan”
(Tuhan akan memberikan jalan bagi orang yang mau dijalannya)

“Semangat ojo lemes utange iseh akeh”
(semangat jangan lemas hutangnya masih banyak)

“Sopo wani rekoso bakal gayuh mulya, dudu akehe, naming berkahe kang dadekne cukup lan nyukupi”
(Barang siapa berani bekerja keras maka akan mulya, bukan bnyaknya, tetapi berkahnya yang menjadi cukup dan menyukupi)

“Ojo gumunan, ojo getunan, ojo kagetan, ojo aleman!”
(Kita hendaknya jangan mudah merasa heran, tidak mudah merasa menyesal, jangan mudah terkejut sama seuatu dan jangan manja)

“Sakeng suwene nge jomblo oleh sms seko operator langsung di balesi, oleh nomerku seko sopo”
(Karena terlalu lama berjomblo dapat sms dari operator langsung dibalas, dapat nomer aku dari siapa)

“Narimo ing pandum”
(Menerima segala rintangan dengan ikhlas”

“Sepurane aku hudu hansaplast seng dibutuhke pas luka, terus pas waras lukamu langsung mbok buwak”
(Maaf aku bukan hansaplast yang kamu butuhkan ketika terluka, tapi sudah sembuh lukamu langsung dibuang)

Kata Kata Bijak Bahasa Jawa Tentang Cinta

“Gusti kawula nyuwun tulu tresno ingkng kula suwun tulus suci nganti mati, setya ing janji”

“Apabila bersama membahagiakan lalu kenapa kita lebih memilih berpisah”

“Di wenei udan salah!! Di wenei panas salah, engko nek di wenei udan banyu panas kapok kowe”

“Nek wani ngomongo i love you neng dinding ku ora mung ngomong i miss you neng inbox ku, ngerti pora”

“Saben aku nyawang sliramu, rasane kabeh macem roso bungah neng alam dunyo mandek dek ono neng ngarep netraku”

“Dino minggu tanggal abang ojo di ganggu aku lagi dagang”

“Seneng dewe, nangis dewe, guyu dewe, mung wong edan karo jomblo seng iso nglakoni”

“Bapaku tukang pacul mbokku buruh tandur opo yo sliramu gelem karo aku???”

“Bapakmu wingi wes kondo karo aku, omonge kon endang cepet ngelamar selak pengen nduwe mantu seng ganteng dewe, kuwi yo aku, la terus saiki kepenake piye???”

“Cah saiki lagi di tolak cinta langsung mabuk ciu, la rumangsamu opo nek wes mabuk ngono kuwi cintamu terus di tompo”

“Ora nduwe duit kui pancen nyesek, tapi luweh nyesek banget ditingal rabi pacar”

“Man Jadda wa jada, sopo wonge gelem tenanan mesti bakal sukses”

“Luweh apik malu ngungkapke cinta seng ditolak tinimbang nyesel sebab di disi’i konco yang luweh kendel”

“Nduwe ati ojo koyo bandara, akeh seng mendarat naming roto-roto gur transit tok”

“Seng sabar yo ngger!! Pancen uripmu gek kon koyo ngene”

“Kopi kuwi pahit tapi iseh nduwe nikmat selagine iso di nikmati”

“Kadang niat apek kui durung mesti ditanggepi apik barang nang wong liyo”

“Mberesi kamar seng berantakan kuwi iseh gampang, mberesi ati seng lagi berantakan kuwi seng angel”

“Ngakune konco tapi kok meng pengen mulyo, pas konco ciloko malah lungo”

“Wong sabar rejekine jembar ngalah urip luweh berkah”

“Diakehi sedekah insyaallah uripmu luweh berkah”

Kata Bijak Bahasa Jawa Kasar

“Kowe kuwi uowng opo kalkulator kok ra tau gelem salah”

“Yen bojomu wes budal kerjo, Bbmo aku tak lewat pawon”

“PEKOK dalam bahasa jawa dapat disebut uteke angel nggo mikir wes dikandani panggah wae wae ora mudeng mudeng yo meng sedilut engko yo lali maneh!!”

“Karuan mancing wader ijo luweh gampang ke gretel tinimbang atimu”

“Percuma nek kowe sakti bro, nek ora nduwe duit endinge yo bakal ngenes”

“Gua cakep karena turunan tapi begitu tanjakkan jelek lagi”

“Sopo seng kelangan bakal diparingi, sopo seng nyolong bakal kelangan”

“Pilih rabi rondo seng penuh kasih sayang tinimbang rabi perawan tapi pecicilan ora karuan”

“Opo kudu sombong jual mahak sok-sokan, ben opo? Ben dikiro sugih? Ben dikiro ayu? Sugih kan yo duite pakmu! Bejo diwenehi ayu jal yen di wenwehi elek meh piye? Nangis?”

“Duh Gusti urip kok penake koyo ngene alhamdulillah”

“Wong seng sabar nalikane susahe bisa syukur nalikane senenge, semedene marang Gustine opo wae kahanane bakal mulyo uripe”

“Omonganmu koyo parfum isi ulang wangi tapi palsu”

“Ora perlu ayu seng penting ora munafik”

“Luweh apik nakal tapi jujur, daripada alim tapi munafik”

“Sesama kere rasah ngece, luweh becik utangi duit wae”

“Mangan getuk marai lemu, senajan ngantuk tetep tak enteni balesan chatmu”

“Wes kulinane montang manteng dewe”

“Dadi manungso kuwi ojo adigung, adigang, lan adi guno”

“Mburu uceng kelangan deleg”

“Mikul duwur mendem jero”

“Umpamane ndasmu tak keplak oleh pora”

“Urip kuwi mung sepisan tapi sambate kui bola bali”

“Rumangsamu nek kowe pamer neng aku terus kowe tambah keren po mbak,,mas”

“Jum’atan ndisek ben ganteng?? Mbok pikir masjid kui salon po piye?”

“Nandur jambu tukule melinjo seng dirindu jebule uwes nduwe bojo”

“Opo aku kudu ngomong WOOOW ngono??”

“Nek ngomong ki ramang duwur-duwur mengko lambemu kesamplok pesawat”

“umpamane fotomu ora edtian opo kowe ora payu”

Caption Jawa

“Good night, kanggo kowe sekselalu nek ati nanging ra tahu nemoni, mlenjani janji, suci mergo kae koyo syahrini, mugo cepet bali neng pangkuan illahi”

“Jarene kekancan, lha kok iseh rasan-rasan ora eleng jaman kelaran pas ditinggal mantan, eh saiki malah mengabaikan, kan yo jaran”

“Mending di swang bajingan tapi iseh beriman, timbang di swang apikan tapi kelakuane koyo kimcil obralan”

“Koe kui nganggep aku ki kampungan, ora kekinian, eh senajan aku kampungan lan ora kekinian tapi sak orane aku ora murahan koyo awakmu misale”

“Masio perhatianku ora ketoro koyo ali lam syamsiah tepi cinta ku koyo alif lam qomariyah seng diwoco jelas”

“Wes di wenwei kode-kode tapi malah kowe ora peka? Opo aku perlu bengok neng kupingmu karo muni-muni aku sayang karo kowe ben iso peka lang ngerti?”

“Ono siji seng palin ora tak snengi neng uripku siki, kui yo gagal moveon seko awakmu”

“Aku sih wonge penakan, hudu pacare tapi gelem bareng yo kepenak wae. Oramekso sih”

“Rasah sok romantis, nek akhire mung gawe tragis, mending seng humoris tapi akhire manis”

“Ojo gampang percoyo yen pacarmu ngomong kui meng konco, mungkin wae konco mesra”

“Urip kuwi ora koyo kopi torabika creamy latte seng iso mbok atur legine dewe”

“Kenpa aku lebih suka jalan daripada lari, sebab hidup itu perjalanan bukan pelarian”

“Ora nduwe pacar yowes penteng nduwe duit, masalah pacar sesok tuku”

“Nek takomu meng gawe loro mending minggato daripada perjuanganku sio-sio meng mergo kowe seng ra reti artine tresno”

“Mergo aku wong seng sibuk? Sibuk opo? Sibuk noto masa depan indah bersamamu, dadi raiso dolanan, dolanan atimu misale”

“Ngomonge sayang, ngomonge cinta, weroh wedoan nek ndalan ayu sitik wae diembat”

“Pancen kowe lan aku meng sewates konco, tapi nek weroh kowe cedak karo wong liyo rosoku brontak rak trimo”

Kata Bijak Bahasa Jawa

“Meng mergo sego sepiring ojo nganti ngguling sego sak ceting, mung mergo banyu sakcipratan ojo nganti wutah banyu sak padasan”

“Yen kabeh wis ginaris nyoto, ojo nganti ono ati seng rumongso sengsara nerimapancoba”
(Jika semua sudah menjadi ketentuan Allah, jangan ada lagi hati yang merasa sedih disaat menerima cobaan)

“Nglakoni opo-opo seng kudu dilakoni lan ninggalke opo-opo seng kudu ditinggalke wujud wani mati tanggung jawabe manungso marang uripe”
(Melakukan sesuatu yang harus dilakukan dan meninggalkan sesuatu yang harus ditingalkan merupakan wujud dari tanggung jawab manusia akan hidupnya)

“Luweh pantes diajeni wong wani urip tinimbang wani mati, yen wani urip kudu kuat, yen wani mati isone mergo kerono nekat”
(Lebih mulia dihargai orang yang karena berani hidup daripada berani mati karena hidup harus kuat, namun berani mati bisa saja hanya karena nekat)

“Ojo takon gusti tresno ora marang awake dewe, yen iseh iso moco tulisan iki udune sadar lan kudu syukur ise weruh donyo iki”
(Jangan tanya Tuhan cinta terhadap kita, kalau masih bisa membaca tulisan ini seharusnya sadar dan harsu bersyukur masih bisa melihat dunia ini)

“Genahe, gustimu ora butuh disembah supoyo mulya, naning manungsa seng butuh nyembah supoyo mulyo”
(Sebenarnya..Tuhanmu tidak butuh disembah agar mulya, manusia yang butuh menyembah supaya mulya)

“Ojo dadi wong seng rumongso pinter, naning dadiyo wong seng bisa lan pinter rumongso”
(Jangan menjadi orang yang merasa bisa dan merasa pintar, tetapi jadilah orang yang bisa dan pintar merasa)

“Ojo wedi ngeculno, selagine de’e hudu oksigen, kowe iseh iso urip ora karo de’e”
(Jangan takut untuk melepas!! Selama dia bukan oksigen, kami masih bisa hidup tanpa dia)

“Akeh durung mesti cukup stitik durung mesti kurang, ojo mburu seneng naning, mburuo ayem nerimo ing pandum tansah eling lan syukur”

Gambar Lucu Bahasa Jawa

kata kata bahasa jawa lucu

“Sek penting gaya disek, Perkoro duit mah gampang golek utangan”

kata kata bahasa jawa cinta
KepoGaul

“Mergo seng gaweane ngenehi coklat bakal kalah karo seng ngenehi seperangkat alat solat”

gambar kata kata gokil
gambar-katakata.com

“Asline aku yo kudu nangis tapi wedi engko nek umbelku metu”

 

kata kata bahasa jawa

“Otot kawat balung wesi, kerjo seng semangat golek rejeki”

kata kata bahasa jawa lucu

“sore-sore golek beling, ojo sampe golek neng ngisor piring, sore-sore ono rondo kempling, ojo sampe dikon menek pring”

Itulah teman-teman sedikit dari contoh kata kata bahasa jawa semoga dengan ulasan diatas setidaknya bisa memberikan manfaat untuk kita semua. Mungkin cukup sekian dulu yang bisa Admin sampaikan kurang lebih nya mohon maaf. Sekian dan terima kasih.

Leave a Comment