√ 50+ Kumpulan Ucapan Ulang Tahun Bahasa Jawa Untuk Orang Tersayang

Ucapan ulang tahun bahasa jawa- Peringatan hari lahir merupakan kebiasaan orang indonesia untuk mendoakan seseorang supaya tahun yang kedepan lebih baik dan terhindar dari segala keburukan. Sebagai generasi orang jawa mari kita pelajari lebih lengkap agar bahasa daerah kita ini tidak hilang begitu.

Kata pepatah “Uwong Jowo Ilang Jawane” kalimat tersebut menunjukkan bahwa perkembangan zaman ini memudarkan anak-anak muda jawa yang hilang dari sopan santun dan bahasanya. Sebenarnya hal ini bisa di cegah dengan apa?

Sebagai orang tua sudah layaknya memberikan contoh hal yang baik kepada anaknya ya contohnya sopan santun dan tata bicaranya. Pendidikan seperti bisa dimulai anak sejak usia dini. Yuk kita pelajari bersama contoh-contohnya dibawah ini, antara lain sebagai berikut :

Apa Sih Bahasa Jawa?

bahasa jawa adalah

Bahasa jawa merupakan salah satu bahasa yang digunakan suku jawa yang meliputi beberapa provinsi seperti jawa tengah, jawa timur & Yogyakarta. Selain itu bahasa ini juga digunakan di beberapa daerah jawa barat seperti banten, indramayu, subang & karawang.

Dalam bahasa jawa juga terdapat beberapa tingkatan dari yang kasar & halus. Orang jawa biasanya berbicara dengan orang yang lebih tua dengan menggunakan bahasa yang halus, hal ini menunjukkan rasa hormat kepada yang lebih tua atau baru kenal.

Sedangkan yang kasar umumnya di praktikkan kepada teman sebaya dan yang lebih muda atau anak kecil.

Contoh Ucapan Ulang Tahun Bahasa Jawa Kromo Inggil

ucapan selamat ulang tahun bahasa jawa kromo inggil

“Sugeng tanggap warsa kagem….mugi-mugi panjenengan sedoyo pinaringan rezeki ingkang katah lan pinaringan kasihatan jasmani & rohani”

“Ngaturaken ambal warsa, mugi gusti paring yuswo ingkang panjang lan barokah, mugi gusti pangeran tinansah paring kasasaran lan ketentreman  “

“Rahajeng ambal warsa sederek adalem mugi-mugi kangge jenenganipun langkung sae sak derengipun ugi mboten kalimengan mugi diparingi rezeki ingkang melimpah ugi berkah”

“Aturaken tanggap warsa dumateng (nama orang) mugi gusti tansah paring binerkahan, kaparingan yuswo ingkang yuswo ingkang panjang lan berkah”

“Sugeng tanggap warsa kagem bapak/ibu guru (nama orang) mugi panjenengan pinaringan wilujeng slamet lan lumebere rezeki sekalian tambah iman lan taqwa dateng gusti Allah SWT”

“Nderek ngaturaken ambal warsa eyang kakung/putri, mugi-mugi tinansah pinaring rahayu lan barokah saking gusti pangeran”

“Sugeng tanggap warsa kancaku mugi gusti paring lemebere rezeki lan dipuntebihaken saking malapetaka”

Ucapan Ulang Tahun Bahasa Jawa untuk Orang Tua

contoh ucapan selamat ulang tahun bahasa jawa

“Slamet deui warsih, dipanjangna yuswa njenengan lan mugi gancang waged angsal jodoh ugi sukses sedoyonipun”

“Sugeng tangggap warso kagem pakdhe (paman) mugi tansah kepianringan sehat lan tambah kesaenan kagem sak lajengipun”

“Dipunhaturaken kagem kang mas (namanya) sungeng ambal warsa, mugi gusti tansah kinasih nyembadani punopo mawon ingkang dados gegayuanipun, tansah pinaring wilujeng rahayu”

Baca Juga : 100+ Ucapan Selamat Ulang Tahun Terbaru

“Sugeng tanggap warsa mugi-mugi tinansah pinaringan barokah saking gusti Allah SWT”

“Aturaken damel ibu sugeng ambal warsa mugi gusti pangeran tinansah pinareng kasasaran, yuswo ingkang panjang ugi rezeki ingkang berkahi damel panjenengan”

“Mugi yuswo ingkang minggah meniko langkung mimbeti ketaqwaan ugi kapitadosan dateng gusti pangeran alam sedoyo”

Contoh Ucapan Ulang Tahun Bahasa Jawa Halus

ucapan selamat ulang tahun bahasa jawa

“Bade ngaturaken suka cita kagem njenengan ingkang tanggap warsa, mugi-mugi langkung sae kajenenganipun sae saupakara miyos ugi batos”

“Sugeng ambal warsa, mugi gusti tinansah paring binerkahan lan yuswo ingkang panjang ugi kajembaran rezekinipun”

“Aturaken tanggap warsa (nama orang), mugi ditebihno ing sedanten sambekala, dilambari bungahing ati lan dedongo, mugi tansah pinaring keberkahan yuswo lan rezeki”

“Nderek bungah cita ingkang ambal warsa dumateng (nama orang), mugi-mugi tansah pinaringan kasasaran ingkang lahir lan batos”

“Sugeng tanggap warsa bapak/simbok, mugi tinambah sabar minggah mucal putra wayahipun. Lan mboten kesupen tambah sae amal lan pendamelan”

“Rahajeng tanggap warsa ngasta priyantun yuswa adalem gandrung, mugi-mugi allah salajeng nyaosaken kasasaran ugi rezeki ingkang melimpah”

Ucapan Ulang Tahun Bahasa Jawa Kasar

contoh ucapan selamat ulang tahun bahasa jawa kasar

“Slamet ulang tahun cah ayu (nama), mugo-mugo gusti allah maringi sedanten cita-citamu, lan diadohno seko sekabehane malapetaka”

“Sugeng ambal warsa ya bro/sist mugo gusti maringi sekabehane sek awakmu karepno, ini dongaku kanggo awakmu pokokke sek terbaik sekabehane”

“Selamet ulang tahun kancaku, muga-muga apa sing bakal dikarepne biso tergapai, dongaku kanggo awakmu mesti ono, mugo gusti allah gampangna apa sing dikarepan”

Baca Juga : 100+ Kata-kata Mutiara Jawa Paling Berkesan

“Rahajeng tanggap warsa, muga-muga umur kang nyuda iki nambah pengabdian lan pitados maring Allah SWT, Muga allah menehi rezeki lan panuwun marang kowe”

“Sugeng ambal warsa bojoku sayang, muga-muga umurmu kang tambah iki nambahi sabar anggonmu ndidik anak-anak kita iki”

“Slamet tanggap warsa bapak/ibuk muga gusti maringi kasasaran lan rezeki kang lumeber, lan ora lali mugi gusti paring tambah kesabaran”

Ucapan Ulang Tahun Bahasa Jawa Lucu

contoh ucapan selamat ulang tahun bahasa jawa lucu

“Urip iku gur mampir ngombe, ojo digawe susah lan sepaneng, sugeng ambal warsa bro”

“Jebulna kowe ulang tahun ta saiki, dadi kapan sidone rabimu, ojo sepaneng ya bro gur guyonan aku”

“Senadyan awak dewe adoh, aku ora lali menowo kancaku ulang tahu, amerga aku ngerti awakmu gak iso ngomong,mungkin sampeyan biso kirimi pulsa 50.000 hehe”

“HBD WYATB STNK KTP KTM SIM ABPD BUMN DPRD APBDN ( jangan sepaneng ya bro iki maksudna gur singkatan wae”

“Ulang tahun sampeyan kok tanggale podo terus sih saben tahun? Opo gak bosen? Heran banget aku, hehe yo weslah, met ulang tahun yo”

“Slamet ulang tahun, muga-muga umurku dowo, rezekiku akeh lan berkah, hehe salah yo aku malah donga dewe”

“Tuku blewah neng pasar selamat, tuku sekat neng pringgodalu, sugeng ambal warsa konco kentelku, tetep semangat lan sehat serta sukses terus”

Penjelasan Bahasa Jawa

Krama inggil/unggah-ungguh menjadi salah satu simbol istimewanya bahasa jawa. Penggunaan bahasa yang sopan seperti diatas merupakan kebiasan yang diterapkan kepada orang yang dihormati. Namun ada pula yang untuk teman sebayanya sehingga sambil bercanda.

Sudah seharusnya contoh sopan santun orang jawa ini dilestarikan, hal ini supaya unggah-ungguh yang sudah menjadi adat bisa diturun temurunkan kepada anak cucu.

Nah bagi orang yang masih awam akan bahasa jawa bisa dipelajari nih dan jangan lupa mencari teman yang tahu ya biar enggak salah. Dimanapun kita bepergian kemanapun pasti ada orang jawa, jadi jangan heran jika menemuinya.

Demikianlah sedikit rangkaian ucapan selamat ulang tahun bahasa jawa yang kami sampaikan kepada kalian semua. Semoga sangat membantu kalian dalam mempelajari luasnya bahasa jawa.

Kurang lebihnya mohon maaf, terimakasih telah menyempatkan waktu berkunjung di udfauzi.com.

Leave a Reply